„Nejsme součástí obchodování s krásou. Péče o pleť není o kráse ani rozmazlování, luxusu, požitku, nebo tělesných půvabech. Pečovat o pleť je totéž jako pečovat o chrup. Je to zdravotní nezbytnost. A samozřejmě v důsledku této péče budete vypadat lépe, ale to je druhotná věc..“
Jane Wurwand, zakladatelka IDI a Dermalogica
Zcela zásadní odlišnost od dalších společností je v tom, že Dermalogica je výzkumný a vzdělávací institut, nabízející i své přípravky, ne kosmetická značka s podpůrným vzdělávacím systémem. International Dermal Institut vznikl v roce 1983, prováděl výzkum pleti a poskytoval postgraduální studium profesionálům v oboru kosmetičkám a masérům. Ti se následně sháněli po přípravcích, které by odpovídaly jejich nově nabytým znalostem a potřebám, které na tehdejším trhu zcela chyběly. V roce 1986 byly proto vyvinuty první produkty, které se značně vymykaly tomu, co trh nabízel jednoduše poprvé v historii se nehledělo na formu ale výhradně na obsah a to z hlediska absolutně nových kritérií. Dermalogica není „bio“ ani „organická“ kosmetika. Je společností, která využívá moderní západní výzkum i přírodní složky a východní odkazy tak, aby dosahovala co nelepších výsledků (diagnoza pleti využívá principů čínské medicíny).
- nejdeme s trendy hledáme prostě jen nejlepší řešení pro problémy s pletí
- nejde nám o rozmazlování, ale o vzdělávání koncových klientů tak, aby se orientovali v potřebách své pleti i v široké nabídce dnešního trhu
- nepodporujeme lživou reklamu, neslibujeme zázraky, zmizení a vylepšení problémů do určité doby apod., garantujeme jen realistické výsledky na základě obsahu přípravků a jejich profesionálního doporučení
- absolutně odlišná salonní profesionální péče žádné „menu“, žádné určené postupy každé ošetření je unikátní, pokaždé jiné
- respektujeme autentičnost profesionálů a požadavky jejich klientů
- zákazníci mají nárok na poradenství zdarma a „recept“ Face mapping sheet na základě analýzy momentálního stavu pleti při každém ošetření
- netestujeme produkty ani ingredience na zvířatech
- žádné složité používání a aplikace pokud chceme veřejnost naučit o pleť pečovat konstantně, nesmí to být složitější než čištění zubů
- použité jsou pouze účinné a bezpečné přírodní ingredience chceme co nejzdravější pleť, ale bez vedlejších účinků
- 1. společnost na světě, která uvedla na každém obalu kompletní seznam ingrediencí
- 1. společnost na světě, která ve svých reklamních materiálech fotí nenalíčené „modelky“ a „modely“
- kromě produktů i vlastní profesionální koncepce a terapie Face Mapping, Skin Bar, Microzones.
- vysoce aktivní formule první krémy s 20% obsahe
m vitaminu C - minimum zbytečné vody ve všech produktech
- žádná umělá parfemace
- žádná umělá barviva
- žádné minerální oleje a ropné deriváty